Opšti uslovi korišćenja Olga Fly

Opšti uslovi korišćenja Olga Fly

Olga Fly PR. registrovana je kao posrednik u kupovini avio karata i karata za druge događaje na zahtev kupca .

Olga Fly PR. u ime treceg lica vrsi placanje i rezervaciju avio karte ili ulaznice za drugi događaj po izboru kupca.

Olga Fly PR. ne moće da garantuje za Opste Ulsove korišćenja avio kompanije ili organizatora događaja.

Nakon što ste prihvatili ponudu za avio kartu, dostavili nam vaše podatke i izvršili plaćanje automatski ste prihvatili sledeća pravila i uslove:

– Nije moguće izvršiti promenu imena putnika navedenih na avio kartama

– Ne možete otkazati kartu ili zahtevati promene leta nakon izvršenog plaćanja (osim ako u ponudi nije drugačije naznačeno)

– Letovi nisu potvrđeni sve dok ne izvršite plaćanje

Kada izvršite plaćanje podrazumeva se da ste ste pročitali i da se slažete sa opštim uslovima na ovoj stranici kao i da ste se složili sa planom puta, uslovima i cenom karte.

Veoma je važno da pažljivo pregledate plan puta pre nego što izvršite plaćanje.

Proverite da li ste uneli željeni datum (ponekad se datumi koje ste uneli ponište usled listanja napred-nazad u zavisnosti od konfiguracije vašeg računara ili mobilnog telefona).

Proverite plan leta i pažljivo pogledajte vreme i datume vaših letova (proverite vremenski period između letova prilikom presedanja jer je ponekad potrebno rezervisati noćenje ukoliko je sledeći let tek narednog dana ili organizovati transfer do drugog aerodroma sa koga nastavljate putovanje).

Proverite da li je u dostavljenoj ponudi naveden let do aerodroma koji vam odgovara: neki gradovi poput Londona ili New Yorka imaju nekoliko aerodroma, tako da ukoliko navedete grada London dobićete ponudu letova ka svim aerodromima u Londonu – Gatwick, Heathrow i sl.; ili New York (John F. Kennedy – JFK, La Guardia- LGA ili pak Newark- EWR) ili Washington DC (Dulles-IAD, Baltimore – BWI i Reagan National – DCA).

Važno je da znate da se može desiti da prilikom dolaska sletati na jedan aerodrom, a da vam je povratni let organizovan sa drugog aerodroma (npr. let za London slece na aerodrom Gatwick, a u povratku polećete sa aerodroma London Heathrow-a). To je čest slučaj za sve veće svetske metropole poput New Yorka, Londona, Pariza, Sao Paola, Buenos Airesa, Tokya, Milana itd.

Budite pažljivi u praćenju prevoznih sredstava kojima se odvija vaše putovanje. Neke avio kompanije za deo svojih putovanja koriste vozove ili autobuse. To je ponekad u brzini moguće prevideti, tako da uvek detaljno proverite vaš plan puta i prevozna sredstva do vaše krajnje destinacije. Neke od destinacija na koje se stiže kombinacijom avionskog i železničkog prevoza su Ottawa, Stuttgart, Heidelberg, Bern. U Francuskoj su visokobrzinski vozovi TGV deo avionskog reda vožnje i nose brojeve letova.

Proverite cenu. Aerodromske takse uvek su uračunate u konačan plan puta, a konačni troškovi karte uključuju sve takse. Imajte na umu da je za ukupnu cenu karte potrebno dobiti našu zvaničnu ponudu.

Proverite da li ste ispravno uneli imena putnika kao i da li ste uneli ime i prezime pravilnim redosledom. U podatke o putniku uvek unositi ime i prezime onako kako je navedeno u pasošu. Ime i prezime sa identifikacionog dokumenta mora se poklapati sa imenom na karti. Za sve nedoumice molim vas kontaktirate nas putem e-maila. Ukoliko ste se nedavno venčali te putujete u inostranstvo radi promene imena i izrade novog pasoša, molimo vas da nas pre potvrde i uplate rezervacije obavestite o tome.

Nakon obavljene rezervacije i izbora plaćanja i kada je transakcija uspešno završena na mail će vam stići elektronska karta do kraja dana kada je obavljena  kupovina.

Uplatu je moguće izvršiti u bilo kojoj banci (troškovi provizije idu na Vaš teret). Kupac je u obavezi, pre bilo kog načina plaćanja, da proveri rezervaciju karte koja mu je stigla na mail ili putem faxa (imena i prezimena putnika, datum i vreme događaja  i destinaciju) i tek nakon toga izvrši uplatu po instrukcijama koje su dostavljene za uplatu. Ukoliko se primeti bilo koja nepravilnost ili greška kupac je u obavezi da odmah reaguje kako bi se greška odmah ispravila. Ukoliko se greška primeti nakon izdavanja karte sve troškove izmena kupac snosi o sopstvenom trošku. Ukoliko kupac izvrši uplatu bez ikakve napomene o grešci smatra se da je saglasan sa svim podacima u rezervaciji i da su ti podaci tačni i na karte sa takvim podacima se šalju korisniku na mail ili fax. Glavni osnov za izdavanje svih karata je poziv na broj prilikom uplate. Trgovac ne pravi pitanje da li putnik vrši uplatu kao fizičko lice ili neko vrši uplatu u njegovo ime.

Ukoliko putnik izvrši uplatu nakon 16h, vikedom, tokom praznika ili u pošti, u obavezi je da nam na mail office@jeftineavionskekarte.co.rs pošalje skeniran dokaz o uplati ili slikanu uplatnicu na kojoj se jasno vidi da je uplata izvršena, jasno naznačena pošta/banka u kojoj je uplata izvršena, kao i poziv na broj.

Ukoliko se Vaša rezervacija mora izdati hitno (24 sata ili manje) obavezno nas obavestite o uplati slanjem skenirane ili slikane uplatnice na email office@jeftineavionskekarte.co.rs

Slanje svih obaveštanja o promenama/otkazivanju/rezervaciji i celokupna komunikacija između Trgovca (Olga Fly PR) i Kupca (posetioca sajta, klijent pravnog lica) obavlja se isključivo putem maila koji je Kupac ostavio prilikom rezervacije karte ili drugi koji je Trgovcu poznat.

Nakon evidentiranja vaše uplate na mail će vam biti poslata elektronska karta ili rezervacija događaja tj. elektronski dokument – ukoliko karta ne stigne na vaš mail istog dana kada ste izvršili uplatu u obavezi ste do 23:59h da obavestite Trgovca mailom na office@jeftineavionskekarte.co.rs da niste primili elektronsku kartu. Ukoliko to ne učinite, već sutra može da se desi da avio kompanija ili organizator događaja, otkaže vašu rezervaciju ili promeni cenu, pa je neophodno izvršiti doplatu.

Porezi

Ovaj deo računa je van nadležnosti Olga Fly ili bilo koje druge putničke agencije.

Osiguranje kod putovanja

Svim našim putnicima preporučujemo da obezbede putno osiguranje za period boravka u inostranstvu. To je najčešće neznatan dodatni trošak, a pruža određenu zaštitu u slučaju neočekivanih situacija.

Identitet putnika

Ime putnika mora odgovarati imenu navedenom u pasošu. Molimo vas imajte na umu da kod jednom izdatih karata nije moguće naknadno promeniti ili korigovati imena putnika. Avionske karte su neprenosivi dokument (ne mogu se preneti na drugu osobu). Prema pravilima avio kompanija, promene imena na rezervaciji nisu moguće, a isto tako nije moguće koristiti avionsku kartu sa tuđim imenom za sopstveno putovanje.

Postoje različite starosne grupe definisane za putnike avioprevoza: bebe do navršene dve godine starosti (infant), deca od dve do navršenih dvanaest godina starosti (child), omladinci od dvanaest do navršenih dvadeset i pet godina starosti (youth) i odrasle osobe (adults). Bebe, deca i omladinci često ostvaruju popust prilikom kupovine aviokarata, stoga pripazite da li ste ispravno uneli datume rođenja koji odgovaraju datumu rođenja navedenom u pasošu. Ukoliko vaše dete putuje samo, prethodno nas kontaktirajte kako bismo vam dostavili uslove vezane za kupovinu karata za decu bez pratnje.

Odgovornost za web stranicu

Ukoliko se prilikom procesa rezervacije stranica „zamrzne“ ili vam se prekine internet veza, molimo vas kontaktirajte nas kako biste proverili da li je proces rezervacije uspešno izvršen.

Duple rezervacije

Ukoliko pogrešite prilikom unosa rezervacije, molimo vas da neispravnu rezervaciju sami otkažete ili nas kontaktirate pre nego što napravite novu kako bismo istu otkazali za vas.

U slučaju kreiranja duplih rezervacija, avio prevoznik zadržava pravo otkaza rezervacije i/ili kupovine karte bez prethodnog obaveštenja. OlgaFly u ovim situacijama ne preuzima odgovornost za greške u kreiranju rezervacija.

Potvrda rezervacije i potvrda o izdatoj karti

Ukoliko vam ne dostavimo elektronsku aviokartu na vašu email adresu u roku od 24 h od trenutka kada ste izvršili plaćanje plaćanja, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail: office@jeftineavionskekarte.co.rs

Ukoliko iz tehničkih razloga nije moguće izdati vašu kartu, bićete obavešteni u najkraćem mogućem roku i biće vam ponuđena alternativna opcija putovanja. Ukoliko vam nova ponuda ne bude odgovarala, a već ste izvršili plaćanje, novac će vam biti vraćen.

Vreme odgovora

Odgovor na zahtevanu ponudu možete dobiti radnim danima u periodu od 8 do 16 časova. Olga Fly će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku od prijema zahteva za ponudu ili potvrde vaše rezervacije.

Potvrda koja vam je dostavljena na e-mail adresu dokazuje da ste uspešno izvršili rezervaciju, ali avionsku kartu možete dobiti tek nakon sto izvršite plaćanje (kako kupiti kartu). Samo za plaćanja realizovana u periodu od 9 do 17 časova na dan kada vam je dostavljena ponuda Olga Fly će garantovati cenu karte navedenu u ponudu.

Otkazivanje i promene

Postoje četiri kategorije otkazivanja / promena:

– otkazivanje ili promene izvršene od strane avio kompanije bez saglasnosti putnika;
– otkazivanje i promene koje zahteva putnik
– otkazivanje putovanja uzrokovano bankrotom avio prevoznika
– otkazivanje u slučaju postojanja duplih rezervacija

Otkazivanje ili promene izvršene od strane avio kompanije bez saglasnosti putnika

Avio kompanije usled određenih okolnosti, zadržavaju pravo promene rasporeda leta bez prethodnog obaveštavanja. Usled vremenskih uslova, prirodnih katastrofa, svetskih, ratnih ili zdravstvenih problema, problema sa kapacitetom – avio kompanija može otkazati ili promeniti vreme leta.

Elektronska karta (e-karta) je ugovor između avio kompanije i putnika.

Kompanija Olga Fly nudi usluge traženja jeftine avionske karte i nije odgovorna za izmene izvršene od stane avio kompanije. Ukoliko dođe do neugodnosti koje su u skladu sa zakonom o pravima i zaštiti putnika u avioprevozu, avio kompanija se može odreći standardnog iznosa naknade kod otkazivanja / promena i vratiti inače nepovratna sredstva. Avio kompanije takođe mogu ponuditi druge načine kompenzacije ukoliko je putniku uskraćena usluga.

Ukoliko avio kompanija promeni raspored letova i predloži novi raspored koji odgovara putnicima, avio kompanija će o svom trošku napraviti promenu, a putnici će dobiti nove detalje leta i novu avionsku kartu.

Ukoliko iz opravdanih razloga avio kompanija značajnije promeni raspored letova, a novi raspored vama ne odgovara, ostvarujete pravo na povraćaj sredstava. Iznos vraćenih sredstava (ukoliko je povraćaj prethodno odobren od strane avio kompanije) će biti umanjen za naknadu za izdavanje karte.

Otkazivanje i promene koje zahteva putnik

Otkazivanje i promene datuma putovanja su u skladu sa uslovima propisanim od strane avio kompanije za konkretnu kartu, a navedene uslove ste prihvatili onog trenutka kada ste izvršili plaćanje. Većina avio kompanija ne pruža mogućnost izmene datuma putovanja ili povraćaja sredstava prilikom otkazivanja kupljene karte. Neke avio kompanije omogućavaju delimičan povraćaj sredstava i zato je važno da pre potvrde rezervacije pažljivo pročitate uslove koji se odnose na vašu avio kartu. U slučaju nedoumica i nejasnoća kontaktirajte nas na e-mail adresu: office@jeftineavionskekarte.co.rs

Ukoliko želite da otkažete vaše putovanje, a prema uslovima koji se odnose na vašu avio kartu imate pravo na povraćaj sredstava, po odobrenju od strane avio kompanije sredstva će vam biti vraćena (najčešće od 6 do 8 nedelja od trenutka kada ste otkazali vašu kartu). Važno je da, ukoliko ste odlučili da otkažete vašu kartu, zahtev za otkazivanje pošaljete u pisanom obliku na e-mail office@jeftineavionskekarte.co.rs pre datuma putovanja naznačenog u vašoj karti. Povraćaj sredstava u slučaju bolesti ili nekog sličnog razloga znatno vam može olakšati prethodna uplata putnog osiguranja i osiguranja od otkaza, pa vam preporučujemo da navedeno osiguranje uplatite prilikom kupovine karte. Za sva dodatna pitanja i informacije kontaktirajte nas na office@jeftineavionskekarte.co.rs)

Promene datuma putovanja, pre polaska ili nakon odlaska, su u skladu sa uslovima propisanim od strane avio kompanije sa kojima ste se složili prilikom potvrde vaše rezervacije. Ukoliko je promena uslovima dozvoljena pošaljite nam vaš zahtev sa novim datumom putovanja i vašom kartom, a mi ćemo vam, shodno uslovima karte i raspoloživosti mesta na letu u traženom terminu, javiti iznos naknade za promenu termina, ukoliko se ona naplaćuje. Ako vam novi plan puta i iznos naknade za promenu datuma putovanja odgovaraju, pošaljite nam pismenu potvrdu i način plaćanja promene. Nakon izvršene uplate dostavićemo vam novu kartu za vaše putovanje.

Otkazivanje putovanja uzrokovano bankrotom avio prevoznika

U slučaju bankrota avio prevoznika Olga Fly ne preuzima odgovornost za kupljene avio karte. Olga Fly će povraćaj sredstava za karte kupljene od konkretnog avio prevoznika izvršiti po prijemu sredstava od strane avio kompanije. Olga Fly će pravovremeno informisati putnike o statusu karata u slučaju bankrota avio kompanija.

Otkazivanje u slučaju postojanja duplih rezervacija

U slučaju postojanja duplih rezervacija avio prevoznik zadržava pravo otkaza kupljene karte bez prethodnog obaveštenja. Olga Fly u ovim situacijama ne preuzima odgovornost za greške u kreiranju duplih rezervacija.

Povraćaj sredstava, promene i otkazivanje leta

U slučaju otkazivanja, promene ili delimičnog otkazivanja određene rezervacije, putovanja ili nekog drugog proizvoda ili usluge koju je korisnik izvršio putem sajta, provizija za posredovanje agencije neće biti vraćena.

Putnik je pre same online kupovine avionske karte ili rezervacije događaja u potpunosti upoznat sa Opstim Uslovima.

Primanje informacija sa naše strane

Molimo vas da prilikom unosa vaših podataka, pre slanja zahteva za dostavljanje najpovoljnije ponude, proverite da ste ispravno uneli vašu e-mail adresu. Ukoliko dođe do greške i upisana je neispravna e-mail adresa, ponuda vam neće biti dostavljena.

Veoma je važno da nam dostavite ispravnu e-mail adresu, jer ćete sve informacije vezane za vašu rezervaciju od nas dobijati putem e-maila, pa vas molimo da isti proverite i nakon potvrde rezervacije.

Mogućnost kontakta i greške nastale prilikom izrade rezervacije

Naše osnovno sredstvo komunikacije je e-mail!!!

Vaša je obaveza da prilikom rezervacije navedete ispravnu e-mail adresu i kontakt telefon. U slučaju da prilikom slanja ponude dobijamo poruku da nije moguće poslati e-mail na navedenu adresu ili nema odgovora sa vaše strane, pokušaćemo da vas kontaktiramo na navedeni broj telefon. Molimo vas da prilikom unosa rezervacije navedete ispravne kontakte kako bismo vas pravovremeno informisati o mogućim promenama ili drugim bitnim detaljima.

Olga Fly ne odgovara za okolnosti uzrokovane pogrešnim unosom telefonskog broja ili e-mail adrese, neispravno uneta imena putnika, greške u odabiru destinacija ili datuma putovanja,  kao i za sve ostale greške koje možete napraviti prilikom unosa podataka prilikom kreiranja rezervacije.

Ukoliko ste naknadno primetili da je sa vaše strane došlo do greške, molimo vas da nas odmah obavestite putem e-maila na adresu office@jeftineavionskekarte.co.rs, a mi ćemo kontaktirati avio kompaniju, proveriti šta je moguće učiniti i proslediti vam moguća rešenja navedena od strane avio kompanije.

Prekookeanska putovanja i putovanja na destinacije za koje je potrebna viza

VAŽNO JE DA PRE POLASKA NA PUT PROVERITE DA LI IMATE SVE NEOPHODNE PUTNE ISPRAVE ZA TO PUTOVANJE, KAO ŠTO SU PASOŠ I VIZA.

Prekookeanska putovanja i putovanja na mnoge druge destinacije osim validne putne isprave (pasoša) često zahtevaju vizu, dozvolu za ponovni ulazak, tranzitnu vizu, zdravstvene potvrde, povratnu kartu, potvrdu o nastavku putovanja ili bilo koju kombinaciju navedenih dokumenata. Odgovornost za prikupljanje validne putne dokumentacije snosi putnik. Za sva eventualna pitanja i dodatne informacije stojimo vam na raspolaganju.

Način povraćaja sredstava putniku

U slučaju opravdane reklamacije od strane putnika, a po pravilima tarife aviokompanije , organizatora događaja i uslovima poslovanja Olga Fly PR. koju je putnik prihvatio prilikom obavljanja online kupovine i shodno Zakonu o zaštiti potrošača kupcu će biti vraćen novac u delu ili celosti u zavisnosti od kanala na koji je način platio (tekući račun ili račun firme).

Reklamacije

Reklamacije kupovine avionske karte i povraćaj sredstava vrše se po uslovima tarife koju sadrži kupljena karta i refundaciji koju odobri aviokompanija ili organizator događaja. Putnik je pre same online kupovine avionske karte upoznat sa Opstim Uslovima.

Putnik može da uputi trgovcu reklamaciju na jedan od ova dva načina:

* slanjem maila na office@jeftineavionskekarte.co.rs
* slanjem pisma na adresu
Olga Fly PR.
Kralja Petra I 4
11320 Velika Plana

U oba slučaja mora jasno da se navede šifra rezervacije, naziv događaja, ime i prezime putnika, broj karte, kontakt telefon i adresa za odgovor na reklamaciju. Reklamacija mora da sadrži tekst koji objašnjava detaljno na šta se odnosi reklamacija, kao i pod kojim uslovima je došlo do nastale situacije. Nakon toga trgovac zavodi reklamaciju u knjigu reklamacija i odgovara pisanim putem putniku sa predlogom rešenja.

Unapred vam zahvaljujemo na saradnji i razumevanju!